esmerrmm Develt hastanesinde seker yuklemesi yaptiktan sonra sonuc beklemek zorundamiyiz e nabizdan cikiyormu ve cikiyorsa baksa hastanede sonuca baska doktor bakiyormu
ipek_94 esmerrmm Benim normal takibim özel hastanede ama şeker yüklemesini sağlık ocağında yaptırdım sabah 9 da. Öğleden sonra da gittim 3 te sonucları aldım gayet ilgilendi hemşireler doktorlar hatta bütün tahlillerime baktı doktor bey çok iyiydi.
Nundiyebiri esmerrmm e nabız da çıkıyor canım ama bir gün sonra tabikide özeldeki doktorunuz sistemden görebiliyor
MinikMaya esmerrmm bende devlette yaptirdim. Kan verdikten sonra eve geldim ogleden sonra da e nabiza dustu sonuclar.
Asyaayaz1 Şeker yüklemesi e nabızdan çıkıyormu bilmiyorum ama sonucu alıp başka doktora gösterebiliyorsunuz ben özelde yaptırdım ama e nabızda çıkmamıştı