Nefesim01 Kızlar yüzüm tertemizdi ama şuan nedense kabarcıklar oldu nokta nokta kızarık gibi sizce hamilelikten mi ilaçtan mı aynı sorunu yaşayan oldu mu folik asit ve bulantı hapı alıyorum sadece 🥺
orkide21 Nefesim01 valla ben de de oluyor böyle genelde akşamları çöküyor sivilce gibi az kaşınıyor anlamadım
MinikMaya Nefesim01 bende de hamileligin basindan beri var. Suan 34 haftaligiz halâ var gecmedi. Bazen de kaşınıyor
Nefesim01 orkide21 yani sivilce gibi değil farklı bir bakıyorum geçiyor bir bakıyorum geri aynı olmuş pütür pütür kabarcıklar