Umi21 bence normalden korkma sezaryan dan kork bende normal den korkuyordum sezaryan da oh ne güzel uyusturcaklar bırsey hissetmicem sandım ama oyle olmuyor sezaryan da belden aşağısı uyussada o karnını cekistirmeleri fln herseyı hissediyorsun sezaryan sonrasi dikişler çok kötü oluyor yürürken zorlaniyosun sağa sola yatarken de ve özellikle karnını kontrol etmek için doğumdan sonra hemşire odaya gelip karnina bastırıyor ediyor kan gelsin diye hatırlamak bile istemiyorum 1 hafta oldu dikislerim hala yanıyor sanciyor seni korkutmak istemem ama sezaryan kötü bana göre tabıkı