Bbebegimibeklerken Kızlar merhaba yasak olarak 32. Hafta doğum iznine ayrılanlar acaba 32 olunca mı izne çıkılıyor 32 yi doldurunca mı
sinembst Benim öncesinde aldığım işgöremezlik raporumu 1 gün eksik yazdıkları için 31+6 da yazdı sorun olmaz bir günden dedi. Ama sanırım tam dolması gerekiyor.