Tugbanne Kızlar 35 haftaligim ve sütüm geliyor sizce normal mi sütüm bu durumu yaşayan var mı sonra bebeğim sütsüz kalmasın ondan korkuyorum
GizemDksz Tugbanne benim ilk 20. Haftada sanırım gelmişti. Ama çok azdı. Doktorum normal demişti. Şu an 36.haftadayım. Ara sıra minik minik geliyor. Çoğu gebede oluyormuş. Bir sıkıntısı olmuyor. :)
Baloglumveannesi Canım benimde 25.haftada gelmeye başlamıştı şimdi 29. Haftadayım ara sora dokununca geliyor doktorum sıkma ve uyarılma göğüsten dedi korkulcak bişi yok merak etme :)