Bana da gereksiz geliyor ve oldum olası sevmem zaten taşlı pullu güpürlü şeyleri. Onun yerine 1 tane gecelik aldım pentiden %100 pamuk, emzirme sütyeni gibi askısı hem hamile hem lohusa yerine geçiyor. 1tane de penye pijama takımı aldım yine emzirme özellikli oldu. İkisini de doğum sonrası evde falan da çok rahat giyebilirim diyerek aldım