28 günlük bebeğim ben hem emziriyorum hem mama takviyesindeyim oda 60cc 2 kere günde veryorum diğer saatler emziriyorum . ben hiip denedim bi gün iki gün verdim kusmaya başladı. sonra bimin bebevita mıdır bedir onu dediler onu aldım sanki gaz yaptı oda . sonra bebelac aldım bu sefer tıkanmaya başladı doktora gittim reflüsü var dedi bu sefer günde 2 kez mama verdiğimi bildiği için aptamil ar yada bebelac ar reflü için mama al ver dedi aldım 2 gün 2 kez verdim bu kez kakasını yapamadı . doktora söledim reflü olan mamayı bıraktırdı . şimdi bebelac veriorum günde 2 kez . anlıcan zor be dostum . mamalar ateş pahası tüm aldıklarım duruo birine 80 verdim birine 100 verdim birine 50 birine 40 derken … bitmedi. demem o ki . bebeğine göre hareket etcen . verdikten sonra takibini sen etcen ki ona göre aldığın mamaya ya devam etcen uada değiştrcen ki ben günde 2 kez verdiğime rağmen bukadar çok değiştim 😬 şimdilik iyyiz beebelac ii gidio gibi . bakalım . sende dene bebekac istersen diğer mamalara göre daha uygun .