Deletedmom9823 Kızlar eşim şirket sahibi görünüyor. Çalışanlara ve bana aşı çıkıyo ama şirket sahibi olduğu için onda çıkmış görünmüyo randevu alamıyo. Nereyi aradıysak çözemedik.. başına böyle bişey gelen var mı ? Biliyor musunuz ne yapmamız gerektiğini
Derya Deletedmom9823 şirket çalışanları sgklı görünüyor ama şirket sahibi iseniz bağkurlu görünüyorsunuz ve çıkan aşılar çalışan sgklı kişiler için yani eşinizin biraz daha beklemesi lazım
Deletedmom9823 Derya kafe çalışanlarına öncelik çıktı ya oda kafede görünüyor peki yinede beklicek mi ?
Derya Deletedmom9823 o kadarını bilmiyorum bende sabah gördüm şirket sahipleri bağkura girdiği için aşı çıkmadı görünüyor 🤷♀️