Cansu_okan benim iki gebeligimde de plasentada yaşlanma vardı . Ilki son haftalarda çıktığı için sıkıntı olmadi 39+5 de doğmuştu . Ikıncı 33 34. Haftada başladı 36. Haftada doğum yaptım ama riskli gebelikti zaten onun için . Plasenta da yaşlanma olunca bebek beslenemiyo. 2 3 günde bir takipliydim bebeğim kilo alımına gelişimine bakıyorlar . Siz kaç haftaliksınız?