Gizemcal35
Pandemi döneminde ne öpmesi minnacık yenidoğan öpülür mü hiç . Bize doktorumuz anne/ baba dışında kimse öpmesin , çocuk antikorları anne babadan aldığı için o ikisine karşı bağışıklığı var ama başkasına karşı bağışıklık yok asla öptürmeyin , Yenidoğanlar da enfeksiyon riski çok yüksek oluyor vücutları ve bağışıklıkları zayıf olduğu için en ufak enfeksiyon zorlu bir yoğun bakım süreci ve sıkıntıları beraberinde getiriyor demişti . Zaten öptürmek istemiyordum doktorumuzda böyle söyleyince hem kendi hem de eşimin ailesine söyledik . Bunda alınma gücenme olmaz alınan gücenen de hem çocuğunu hem torununu düşünmüyordur .