Canım 16 haftamdan beri aynı sorunu yaşıyorum şuanda 30 haftalığım hala devam ediyor antibiyotik fitil ne varsa kullandım sonuç aynı. Doktorum iğne tedavisine başlayalım dedi ama istemiyorum dedim sonuçta bu ilacı kullansamda kullanmasamda aynı 😣 34 haftayı görmedik erken doğumu tetikler dedi öyle konuşunca da korktum. Çok su iç özel bölgeni nemli bırakma. Ben hepsini yaptım ama ne yazık ki hala aynı..