Minigimyolda Gzde_14 kuruma cizgisi olabilir sonradan çıktıysa eğer şüpheniz devam ederse iki gün sonra tekrarlayın
Mom54544 Gzde_14 10 dakika dan sonra falan doğruluğu gitmiyo mu bu testlerin çok yapmadım ama 4 saat geçmiş üstünden uzun bı sure sanki bidaha yap istersen sonra yada kan ver
Gzde_14 Minigimyolda ilk test yaptiğimda böyle bisey çıkmadı yaptim bugün negatifti sonra yattım üzgün sekilde insallah doğru değildir dedim dua ettim yattim 8 gün günüm gecti
[silindi] Gzde_14 canım bende bu sabah test yaptım hemen çıktı ve hala aynı duruyor bende emin değilim hamileliğimden
Gzde_14 [silindi] çok kötü bir duygu yani 2 yildir evliyim o kadar kötü bir durum ki pco var bende aşiĺama denedim bir kere tutmadı iğne ilaç kullandim yine tutmadı ne yapcam bilmiyom
yetbet Test bozulmuş gibi görünüyor canım. 8 gün geciktiyse çıkmalıydı diye düşünüyorum. Ovulasyon testleriyle yumurtlama takibi yaptın mı? Bozma moralini canım Rabbim hayırlı zamanda hayırlı evlat versin inşallah 🤲🏼
Selen37 Gzde_14 yani umut vermek istemem ama ben negatif diye çöpe attım, 2 saat sonra gözüm çarptı bu şekildi. 3 haftalık hamileymişim betam 19 çıktı. Ama kuzenimde bu şekil oldu adet oldu akşamına. Bence kan testi vermelisin en kesin sonuç o