Hilal97_ Raporun içerğinine bağlı. Ben eczacı arkadaşıma sordum. Mümkün değil diye bir şey yok. Benim raporumu venöz yetmezlik olarak çıkardı Dr ama para ödüyorum yine bir miktar. Neden diye sordum alt kodu oluyormuş bir de o tanının, onu farklı girdiği için fark ödüyorum. Düzelttirmem gerekiyor ama artık 1.5 ay kaldı uğraşamayacağım kaldı öyle