GizemDksz Ipekturkoglu Özel Hastanede hatırladığım kadarıyla 20 TL’ye yaptırdım. O da yatış verdiği için ücret ödedim. Yatış veriyor ama hastanede kalmıyorsunuz. İğneyi olup çıkıyorsunuz. :)
Carsaflianne Ipekturkoglu ben devlette yaptirdim ucretsiz gunu birlik yatis yaptilar yarim saat kadar yattim ciktim
Tubaa Ipekturkoglu test yapıyolar gerek varsa vuruluyosun iğneyi canım benim testim negatif çıktı gerek olmadığını söyledi doktor yapmadı😊
SultanElmasDemirel Ben 21 haziranda dogum yaptım özel bir hastanede. 0 (-) kan grubum. Bebeğimiz negatif kan grubu ile dogdu. Uyuşmazlık ignesi yapıldı bana. 250 lira ekstra ücret aldılar bizden.