Bizimde 26+4 18 eylül oğlusum olacak bende bugün kiyafetlerini elimde yikadim daha sonra ütüleyip çantasını hazır edeceğim bayrama 12 saatlik yola çıkacağım gelince uğraşmaya dermanim olmaz diye hazır bulunduruyorum tetenoz aşımın son dozunu da yarın olacagim inşallah heyecanla gün sayiyoruz herşeyi hazır minigimizin rabbim hepimize sağlıkla doğum saglikla kucagimiza almayi yapmayi nasip etsin inşallah