Yesimmmmi canım bende weenin gögüs pedini kullanıyorum lansinoh krem kullandım hem doğumdan önce hemde sonra bazısında işe yarıyor bazısında yaramıyor bende yaramadı tahin yağı sürdüm o biraz hafifletti bi ebenin sayfasında görmüştüm havucu en ince küçük kısımla rendele rendeleyip üzerine zeytinyağ döküyo (hakiki olursa daha iyi )ve göğsüne sarıyo .bende öyle yaptım strecin üzerine havuçla yağı koydum gögsüme üzerinde pedi yapıştırdım baya rahatladı dene sende