Akoalalover AkademisyenAnneee annemler daha erken diyo pes etmek için. Pes ettiğim için pişman olursam diye endişeliyim
Didem_678 Akoalalover 3 yaslarındaydı geçmişti biraz hatta ,ben ugrastım evde kıreşe gönderıyordum onlar orda derken orda bıle bürsürü kirli çamasırla gelırdı zoraki ögrendı yanı özellıklede büyük Oğlum
Serapem Akoalalover işte sizde farkı görmüşsünüzdür o zaman tam gaz devam yılmadan çünkü oğlunuz pes edecektir emin olun
Esos93 israrla ogrenmek istemiyosa 1 hafta kadar ara verebilirsiniz ben oyle yapmistim sonra tekrar baslamistik daha rahat öğrenmişti zor ama geçiyor merak etmeyin oyle düşünün tuvalet işi zor ia gercekten herkea gecti bu yollardan oyle düşünün