Ysmn211 evet canim benim de aynısı oldu, muayeneden sonra reglin 3. günü gel dedi hormon testi için. Ben 4. günü gittim sorun olmaz dedi çünkü 3m günü pazara denk geliyordu. Tekrar muayeneye gerek gormedi önceden yaptığı için. İnsallah hepimiz guzel sonuçlar aliriz guzel haberler veririz 😥🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻