Perinatoloji bölümüne gidinde dünyanızı karartsınlar, ne o bölüme gidin nede o paraya yazık edin, her ay düzenli gittiğim doktorum eli kolu bacağı olan burnu olan çocuguma perinatoloji bölümü burnu yok kalbi delik bu çocugun hemen aldır neler neler kafamdan aşagı kaynar sular döküldü ordan derhal çıktım kesinlikle fuzuli