Meltem2611 Kızlar 36+5 haftalık hamileyim. Adet ağrısı gibi ağrım var. Karnımın en aşağısında. Çok az da belimde de adet ağrısı gibi ağrı var normal mi sizce? Bu arada haftasonu randevum var.
Elfsndkl Meltem2611 canım sancın yavaştan geliyo demek ki bende bugün 37 haftalık oldum aynı durum.bende de var ama dayanilmicak bi durumda ise hastaneye git yoksa devlet önemsemiyo
Meltem2611 Elfsndkl canım 2 gün önce de oldu bugün yine başladı ağrı. Ama bence sancı bu kadar değildir daha çok şiddetlidir.
Meltem2611 idiloska benim hamileliğumin başından beri bulantı ve kusmam olduğu için bulantım olunca da normal geliyor bana.
Meltem2611 Evde dayanabildiğim kadar dayanmak istiyorum aslında nişan veya su gelene kadar. Tabi arada bebeğin hareketlerine de dikkat ederek.
idiloska Meltem2611 25 ya da 26 Haziran doğumum. Doktordan geliyorum vücut doğuma hazirlaniyor dedi, açıklığı kontrol etti hiç açıklığım yok.