Merveee34 Kızlar 20 haftalığım ..2 kızım 1 oğlum var .. İsimlerinde eşim fazla karışmadı . Bu haftaya kadar diğer çocuklarımın isimleri hep belliydi .Ama bu bebişte karar veremiyoruz .. Eşim bana bırakıyor ama gönlü kendi isminin olmasından yana .. çok ikilemde kalıyorum .. Eşimin ismi Burak .. Fikir verirseniz çok memnun olurum 🤗
Gulhan16 Merveee34 Kendi gönlü istiyorsa kesinlikle kirmazdım diğerlerinede karışmamış Ben eşim istemediği halde hayalim olduğu için eşimin ismini koyuyorum oğluma inşallah 1 ayımız kaldı ona fikrimi söylediğimde ilk şaşırdı falan ama çok mutlu oldu alıştı içten içe çok hoşuna gidiyor bence yanına isim ekleyerek koy kırma eşini ☺
Merveee34 Nilya88 Evet eşimin ismini koyarsam yanına bir isim daha düşünüyorum :) diğer cocuklarım da hep iki isimli ..
omrsv Ben eşimin ismini koymazdım. Çünkü bana yaşayan birinin ismini koymak garip geliyor. Ne baba, ne dede.. Hatta herhangi birinin ismini koymazdım. Kendi ismi kendi kaderi olsun. Milyonlarca isim varken neden aynı isim olsun ki. Burak mı diyeceksiniz😂
Merveee34 omrsv Ya ben de öyle düşünüyorum . Bi yandan da kırmayayım diyorum ama fazlasıyla ikilemde kaldım 🤣
Melekannesi46 İki isimli koyardım iki isim olmasının sebebi de evde seslenince ikiside efendim dememesi için 😂
Calisananne25 Ben de erkek olursa eşimin ismi ve yanına Han ismini koymak istedim ama eşim istemiyor 😁 kendi ismine ek olarak han çok asil oluyordu ama istemiyor 🤷🏼♀️ gerçi daha cinsiyetimiz belli değil de