Merhaba tatlı hamişler ve annişler. Adana Güzelyalı Hastanesi Dr. Eşref Nezihi Kurdoğlu’na gidenleriniz var mı acaba? Ben 26 haftalık gebeyim kendisinden randevu aldım. Normal doğum sezaryen doğum konusunda hastanın takdirine mi bırakıyor acaba? Hani bazı doktorla sezaryen konusunda çok ısrarcı oluyorlar yaa öyle olmasını istemem açıkçası. Şu an il dışındayım 2 hafta sonraya randevu aldım.
Yorumlarınızı bekliyorum 💙