Zeynepeymen Kızlar 33 haftalık gebeyım spınal mı genel anestezimi olmakda kararsızım korkularım var tecrubelıler yardımcı olun lütfen.
SerapTadelenTtnc Zeynepeymen spinal öneririm Canım ilk doğumum spinal sezeryandı çok rahattım ikincisi de spinal olacak kısmetse bende 33 haftalığım
Yarenimm Zeynepeymen bende 34 um spinal dusunuyordumcevremde yaşayan lar sakin yapma dedi 6 yil biri bel ağrısı çekmiş genel ol diyolar cok karar sizim😔
Zeynepeymen Deletedmom_26 ilk cocumda genel anestezı oldm agrılarım cok oldu simdide spinal dusunuorum ama onada korkuorum heycan yaparım die
Deletedmom_26 Zeynepeymen canım 22 gün önce doğum yaptım hemen toparlandım 15 ameliyatım sürdü çok memnun kaldım ilk hamileliğimdi bide benim hayatımdada dikişlik birşeyim olmamışdı çok kolay oldu ertesi gün ayakdaydım
Elif4334 Zeynepeymen genele göre çok daha çabuk kendine gelirsin canım hem bebeğini ilk sen görmüş olursun
Zeynepeymen Yarenimm bende oyuzden kararsızım yok bel agrısı yapıor yok 8 ay kalkaman yok felc öle korkuttular ki 😣
Yabrukus Yarenimm bel ağrısı fıtığı tedavisinde spinaldeki uyuşturucu kullanılıyor canım bel ağrısı yapmazmış belki o kişilerde belde sorun vardır
Deletedmom_26 Yarenimm insanlar korkutmakdan başka bişey yapmıyor ne bel Ağrısı ne baş ağrısı hiç birşey yaşamadım çok kolaydı çok memnun kaldım şu insanlar korkutmakdan başka bi işe yaramıyor
Yusufveannesi Zeynepeymen ne felci yaa 2 hafta sonra hemen ayaklandım bn tam 3 gün bel ağrısı çektim ama şuan turp gibiyim oğlumla çok rahat bi şekilde ilgileniyorum
Yusufveannesi Yarenimm komple bayılırsan o an bebegini göremiyorsun ama o anı görmek çok farklı bişey yaşaman lazım