Merhaba kızlar yarin tam 7 haftalik olucam bebegimin kalp atışlarını duymaya gidecem sizden dua istiyorum.bu benim 3 gebeliğim 2 kere düşük yaptim bebeklerimin kalbi durdu kürtaj oldum ..simdi hamileyim en son 6 hafta gitmiştik duymamıştık yarin Allah nasip ederse guzl haber alicam ins neolur dua edin bna.bu arada siz kalp atışlarını nezaman duydunuz ?