Kızlar ben doğum yaptım da 2 ay önce kırkım cıktıktan sonra adet olmadım çevremde söylenilenlere göre doğumdan sonra hemen adet olunmazsa hamile kalınmıyormuş süt koruyormuş ama hemen adet olunursa. Halime kalınıyormuş siz bu konuda ne düşünüyorsunuz şimdiden teşekkürler 🙏🏻