Melek141120 Kızlar 7 haftalık gebeyim yarım bardak Reyhan şerbeti içtim düşünmeden internette içilmez yazıyor sıkıntı olur mu sizce
Sabirellaaaa Yarım bardaktan birşey olacağını sanmam insallah olmaz tabi de dikkatlı olmakta fayda var canım sakıncalı olan şeyleri araştırmak lazım benim doktorum baharatlı ve acı dısında herseyı yiyip içebilirsin abartmamak şartıyla demişti