Arkadaşlar adetim den 15 gün geçti bugün sabah test yaptım ve pozitif çıktı ve zayıf olmama rağmen göbeğim yuvarlak olmuş halsizlik meme hassasiyeti mide bulantısı var ama kusmak yok bide vajina enfeksiyonu vardı bende sizce hamile miyim sizde nasıl belirti oldu?