Merhaba nabzım 130 ları görüyordu ama hiç çarpıntı hissetmiyordum. Kardiyolojiye gittim eko yapıldı ve holter cihazı takılıp takip altına alındı. Meğer nabzım 130 değil 170 lerde seyrediyormus.Doktorum hiçbir kalp rahatsızlığim olmadığını ama stresli bı insan olduğumu hamilelik boyunca stresten uzak durmam gerektiğini söyledi. Beloc yazdı nabzımin yüksek olduğu zamanlarda içiyorum hiçbir sakıncası yok ama nabzimda bir değişiklik te hissetmedim. Mutlaka iyi bir kardiyoloji doktoruna gitmenizi öneririm bebegi etkileyen birşey yok ama sizin sağlığınız ve doğumun seyri için oldukça önemli bir detay nabız yüksekliği.