EbrarHarmanci 38+4 üz kızlarrr arada bir belden arada bir alt karından ağrı giriyor ama geçiyor sabırsızlanıyorum oğlum bian önce gelsin istiyorummmm normal doğum gözüküyor suyu falanda iyi dua edin canlar bu hafta doğruyum doktorum doğurursun dedi 😂😂
Zhram EbrarHarmanci kolay bir doğum olur inşallah 😊 bende 38+4 üm ufak tefek ağrılar dışında bişey yok
EbrarHarmanci Senem06 ayy inş kuzumm sağlıcakla doğuralım bide bn temzlik yapıom açılmam olsun sancm olsun die 😂😂
Minanin_Annesi 38 +3 ben de😂 normal doğumu çok isterken mecburi sezeryan olacam sanırım inşallah sen normal dogurursun😊