Kızlar merhaba. 31+4 üm gün geçtikçe korku başlıyor bende epiduralli normal doğum istiyorum inşallah. Ama kendime engel olamıyorum. Korkma bebegini kucagına aldığında herseyi unutucaksın diyorum ama elimde değil ilk dogumum olcak inşallah.var mı sizde de böyle korkular?