Buss1 Merhaba arkadaşlar Fatma Salihe 2 haftadır randevu alamıyorum hastaneden gitmiş diyolar. Doğru mu acaba duyan var mı?
Buss1 balbocegimm bende hep ona gidiyordum ya üzüldüm şuan. Başka hangi doktoru öneriyolar acaba kime alsam bilemedim şimdi