bigunanneolucak canımmm benimmm hiç sıkma canını gececek elbet hsg çektirmiş miydin? Bak bende geçirdim dış gebelik tam korunmayı bırakıyorum dedim ovulasyon testleri aldım.. doktor kontrolde polip var hsg şart gerekirse laparoskopi dedi .. hepimiz bi çeşit imtihandayız rabbim bizi bizden daha iyi bilir