[url=https://www.hizliresim.com/f57z9m8][img]https://i.hizliresim.com/f57z9m8.jpeg[/img][/url]
Ys35 evet canm sancılarını çıkmış baya 60 larda 80 lerde maşallah 🤗
Omerhatice ayy 34 deyim daha erken ya 😞 ama düzenli olması gerekmiyor mu