Merhaba arkadaşlar.
Dıyarbakırda olan arkadaşlara sormak istiyorum. Hangi doktora gidiyorsunuz ve sezeryan ucretlerı ne kadar?
Malesef ben 30 haftada doktorunu degıstırmek zorunda kalacam.oyuzden sizden fıkır almak istiyorum. İlk gebeliğim ve tup bebek 😣