Merhaba hanımlar bu gün 6+1Haftalık hamileyim idrar yolunda her hangi bir yanma yok ama sanki idrar kesemin üstüne birşey baskı uyguluyor gibi akşam tahlil vermek için acile gideceğim yarın doktor kontrolüm var ama başına gelen var mı doktor nasıl bir yol izledi