40+1 benimde sancı fln yok. Perşembeye kadar bekleyeceğiz. Olmazsa suni sancı veya sezeryan tercihi yapacağım.
galiba hiç açılma olmazsa suni zor oluyormuş ama 2 cm bile açıklık olunca ilerliyormul. Bende hiç açılma yok . Çocuk da doğum kanalından çıkmış.