Merhaba arkadaşlar İnegöl’den ya da İnegöl’e giden birileri vardır belki diye yazıyorum. Normalde Cihangir’e gidiyorum Hatice hanıma. Memnunum da ama bu hastanede veya devlet hastanesinde doğum yapan varsa fikirlerinizi merak ediyorum. Doğum normal olursa epidural istiyorum o da devlette yoktur diye düşünmüştüm. Bu açtığım ilk post yanlışım varsa kusura bakmayın. Kısacası İnegöl’le ilgili bilgisi olan varsa yazarsa çok mutlu olurum