Yani uygulamanin sürdürülebilirligi icin tabiki reklam olacak, onda tamamiz ama son 1 haftadir inanilmaz sık cikmaya basladi. Ozellikle dakikaya bakiyorum mail ile ulasin dediklerinden, 3 dk da bir cikiyor. Ve sesli reklam… Artik 2-3 tur boyle donunce kapativeriyorum uygulamayi :)) Sinir bozucu oluyor