[silindi] ebru05 ilk dogumumdan 2 3 tane minik catlagm var dogumdan sonra fark ettm 26+4m suan yenisi eklenmedi ama tetikteym 😅 her an her şey olabilir
ebru05 Ilkayy benim ilk hamileliğim de , arkdaslarimda bundan sonra çatlamaya başlar dediler oyuzden sordum
Ilkayy ebru05 inşalalh çatlamasın herkes Çatlıycak diye bişey yok canım benimde. İlk hamileliğim catır catır çatladım 😂
gulten5897er Haftadayım henüz bir çatlağım oluşmadı. Herkesin vücut tipi farklıdır. Annem ve Ablam da çatlaklar dolu bende krem kullanmayı unuttuğum halde yok. Çatlamaya müsait bir deriniz varsa ne yapsanız boş.
Suleasyaa Catlayacagi varsa yağlı güresci gibi yaglanin isterseniz çatlıyor. Catlamayacaksa da hiç birsey surmeseniz bile catlamiuor. 32 haftalık gebeyim benim de ilk gebeligim iç karnım geniş olduğu için benim de catlagim olmadı
hellobaby0 Minikannesi5506 bu arkadaş gibi mesela 😅😅😅 ani çatlaklar olabiliyor ne kullanılsa da maalesef
hellobaby0 ebru05 30-35 de çatlayanlarda oluyormus bende 28 haftalığım ama daha olmadı bio oil kullanıyorum ama 35 de çatladım diyenleri görünce heveslenmek istemiyorum 😅😅
Sinem_469 İlk hamileliğimde çatlağım olmadı bebeyag i kullanmıştım şu an 26 haftalık hamileyim arada sürüyorum şimdilik yine yok