Eryener93 26+3deyim, artık aşırı miğde yamalarım oluyor uykular haram oldu diyebilirim, Naneli şeker iyi geliyordu o bile fayda etmiyor, süt fayda etmiyor deli olucam uykusuzluktan… Doktor Pantpas tablet önerdi aç karnına ona başlıcam Kullanan var mı acaba
Ilkayy Eryener93 ben kullandım çok iyi geliyor ama gebelikte kullanmadım dahliye doktoru gebelik oluşursa kes içme demişti
Hafizeplt Eryener93 27+6 dayım canım günüm zehir oluyo aynı durumdan.. renne Duo şurup verdi doktorum o biraz rahatlatıyo
Umi21 Eryener93 en iyi ve en zararsız yöntem şurup bende cok cektim 1aydir rennie duo içiyorum cok iyi geldi
fatmakolay Ben de aynı durumdayım hatta mide yanması yüzünden kusuyorum famodin kullanıyorum ama hiç etki etmiyor şimdi rabelis diye bi hap verdi onu kullanacağım inş iyi gelir aslında nexium lansor türevi ilaçları kullanamıyoruz yani doktorum bana kullanma dedi onu bit kere kullandım üç gün nasıl rahat ettim anlatamam
Mrvren 25.haftamdayım gece ağlayacak duruma geldim ve neredeyse 1 aydır nexium kullanıyorum. Mide yanması ve ağızdan su gelmesini önleyemiyorum 😞
fatmakolay Mrvren nexium iyi gelmedi mi? Bana iyi geldi çok kötüydüm ama doktorum onu kullanma dedi ne yapacağımı bilemedim