leyla_ok Yasinimm Hele ki 31 hafta o kadar uzun sürdü ki sanki 5 aydır 31 içinde gibi geldi 🤣Rabbim hepimize hayırlısı ile şu süreci sağlıkla evlatlarımızla geçirmeyi nasip etsin 🌺
Pelinbyrktrlr MerveKaya38 Canım seni kan sulandırıcı postlarından hatırlıyorum. Ben de 0.4 oksapar ve coraspin kullanıyordum. Antifosfolipid antikor sendromum var. Iğdır’d yaşıyorum geçen hafta Erzurum’a gittim iyi bir doçente. Bu haftaya kadar sorunsuz gelmeme şaşırdı çünkü 0.4 tek doz benim durumumdaki gebelere çok düşük geliyormuş. En az 0.6 kullanıyoruz en kötü ihtimalle dedi. Ve günde iki kere 0.4 oksapar kullanıyorum 1 haftadır. Ve coraspin. Sen de kanama olmuştu doktor dozu düşürdü dedinya vajinal kanamadan başka bir belirtin var mıydı? Şimdi de fazla gelirse korkusu var ya🙄 Gerçi kilom da arttı abim doktor ona da sordum senin kilon için iki doz 0.4 fazla değil korkma dedi ama annelik içgüdüsü işte…
MerveKaya38 Pelinbyrktrlr başka belirtim yoktu canım bide limon greyfurt filan yeme demişti Dr çok sulanir kanın kanama yapar demişti ondan sonra şükür kanamam olmadı daha canım bide faktör 10 testi yaptin mi dozunun yetip yetmedigini anca o testi yapınca bilirsin.
MerveKaya38 Pelinbyrktrlr bide günde iki kez 4 bin vurup coraspin icmen cok olmazmi ya bana fazla geldi canım kaç haftalık hamilesin
Pelinbyrktrlr MerveKaya38 31.haftadayım. Ya benim genetik mutasyonum yok ama lupusa benzer bir hastalığım var bu hastalıkta 0.4 oksapar 2 doz veriyoruz dedi doktor daha sonra bir doktora daha sordu abim o da normal demiş kilosuna göre de fazla değil demiş ben iğnelerin fazla olacağını sanmıyorum da coraspin beni tedirgin ediyor onu da bırakıcaz 2 haftaya sanırım o zamana kadar inşallah kanama falan olmaz ya. 0.8 iki doz vuran gebe bile var senin rahatsızlığına sahip olup dedi Dr. Zaten çok nadir görülen bir hastalık ya 🙄
MerveKaya38 Pelinbyrktrlr olabilir canım ama Aspirin de çok etkili 8 binde az değil eğer kanama yapmadiysa bu zmana kadar bundan sonrada yapmaz heralde az kalmış seninde ne zamandan belki böyle kullanıyorsun canım
Pelinbyrktrlr MerveKaya38 1 haftadır kullanıyorum canım. Yani doktor 0.4 tek doz vurduğumu duyunca gözleri kocaman oldu. Çok şükür bu haftaya kadar gelebilmişsin dedi hatta. Haftaya dahiliyeye gidip d-dimer, pıhtılaşma faktörleri, plt baktırıcam bakalım
MerveKaya38 Pelinbyrktrlr çok iyi canım ihmal etme hersyi yaptır inslah güzel sonuçlar alırsın bende 26 haftaya kadar 4 binle geldim ondan sonra test yaptim yetmediğini görünce 6 ya cikardilar ama aspirin yok bide benim 3 faktör kan pıhtılaşma var .
Pelinbyrktrlr MerveKaya38 Ya çok üzüldüm gerçekten ya bir şey olsaydı diye düşündüm ne büyük bir acı Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin gerçekten
MerveKaya38 Pelinbyrktrlr amin Amin inşallah canım benim ihmal etme baktir hepsine az kalmış seninde inslah birşey çıkmaz