MerveKaya38 Canım seni kan sulandırıcı postlarından hatırlıyorum. Ben de 0.4 oksapar ve coraspin kullanıyordum. Antifosfolipid antikor sendromum var. Iğdır’d yaşıyorum geçen hafta Erzurum’a gittim iyi bir doçente. Bu haftaya kadar sorunsuz gelmeme şaşırdı çünkü 0.4 tek doz benim durumumdaki gebelere çok düşük geliyormuş. En az 0.6 kullanıyoruz en kötü ihtimalle dedi. Ve günde iki kere 0.4 oksapar kullanıyorum 1 haftadır. Ve coraspin. Sen de kanama olmuştu doktor dozu düşürdü dedinya vajinal kanamadan başka bir belirtin var mıydı? Şimdi de fazla gelirse korkusu var ya🙄 Gerçi kilom da arttı abim doktor ona da sordum senin kilon için iki doz 0.4 fazla değil korkma dedi ama annelik içgüdüsü işte…