Güvenli yerde bebek neden çıkarmak istiyorsunuz ki. Zaten uzun süre tutmayacaklar belli. En azından emin ellerde deyip doktorlara güvenebilirsiniz. Bende de şeker var. Eğer olur da küveze konursa doktoruma güveniyorum o derse onu yaparım. Sonuçta bebeğin sağlığı güvenliği için bu. Biraz daha sabredin.