Sabah karnımın semsert olmasıyla uyandım ve hareket edemedim kımıldadıkça karnım acıdı zar zor kalkıp lavaboya gittim biraz yürüdüm sonra da arkama yastık koyup biraz oturdum yarım saat sonra yine karnım sertleşti ve hareketimi o an yine kısıtladı canım yandı,doğum sancıları böyle başlıyor olabilir mi,ilk gebeliğim bilgim yok. Şuan kasılmalarımın süresini ve aralıklarını takip ediyorum. 39.haftadayım