Arkadaşlar korkmayın kadın saçmalamış,ben şuan ikinci bebeğimi (oğlumu) bekliyorum ilk doğumum(kızım) normal oldu,size birşey söyliyim mi?hayatımın en en en güzel ve mucizevi günüydü ve şuan bile Doğum yapacağım günü (tabiki normal Doğum) iple çekiyorum,hiç korkulacak birşey Yok,ağrı yok sadece kasılma var çok şiddetli kasılma olduğu için ağrı gibi geliyor insana ama herşey o meleği göğsünüze koyana kadar korkmayın sakın.milyon verseler sezeryana girmem öyle söyliyim.muayene etmek için parmak ile bakıyorlar yumrukla değil kadın abartmış 🙂