Bende 3 kez gittim. Her gittiğimde kan idrar istediler. Hemşire tansiyonumu boyumu kilo ölçtü. Rahatsızlık varsa onları sordu. Varistir çatlaktır onları sordu. Baya ilgiliydi bizimkiler. Artık daha gitmicem. Bebek doğunca 5.gün gelirsiniz topuk kanı alırız dedi hemşire.