1112aa canım ben de geçen hafta yaptırdım. Hamileliğimin ilk gününden beri şekere çok dikkat ettim çıkmasın falan diye. Zayıf ve açlık şekeri düşük biriyim. Neyse 22. Haftalara geldiğimde canım şekerli şeyler yemek istiyordu ama yemiyordum. Doktora söyledim. Yanlış yapıyorsun eğer şekerin varsa bunu yemeyerek şeker testini kandırmış olursun ve sonradan bebekte sıkıntılar olur. Ayrıyeten normal hayatta yendiğimiz bal, karpuz, dondurma, çikolata gibi şeyler şeker yüklemesini etkilemiyormuş. Ben de yedim hatta yüklemeden önceki son sekiz saate kadar. Ve sonuç düşük geldi. Bence kasma kendini, şeker yüklemesi kiloya ve yediklerine bakmıyor 😘