Defne28 Hiç belirti yok, ne nişan ne sancı… doğsun istiyorum daha fazla beklemek istemiyorum 🥺 varmı aynı durumda olan?
Nrgsalp Defne28 bnim bugun tam 39 .Yarim sezeryan olucam bebis ters .bnde daha fazla beklemek istemedim .Bu saatten sonra dönmesi zor zaten .sizin bebis ne durumda
MelSer Defne28 bizimde son 2 birkaç gündür arada hafif hafif sancı yokluyor gibi ama bilemiyorum 🤷🏻♀️ Hayrla sağlıkla kolaylıkla doğsunlar inşAllah 💕
Zeyneplena34 Defne28 İlk kızımı 39+5 de dünyaya getirdim canımm. Sakin ol bebek kendini hazır hissettiği an gelecek. Sen yürüyüşünü doğumu kolaylaştıran şeyleri yapmaya devam et. Mesela pilates topu çok işe yariyor. Sağlikla gelsinler 🥰
Mery28 Defne28 son 4 gelen giden yok, dün çok dua ettim bugün kontrolüm var açılmam olsun ve doğuriyim diye :(
Defne28 Nrgsalp yarım kontrolümüz var şuan ne durumda bilmiyorum… ama hiç belirti yok… durmadan hareket halinde zaten keyfi yerinde gelecek gibi değil.. yurt dışında olduğum icin de sezeryanı sadece gerekliyse yapıyorlar😑
Sevalko Defne28 zaten en doğrusu bu, sezeryan keyfi yapılmamalı. Bildiğim kadarıyla bir tek Türkiyede doğum şeklini seçebiliyorsun 🙄 ben de yurtdışındayım sezeryan mı yapsak dediğim zaman delirmişim gibi bakıyorlar
Nrgsalp Defne28 yarin Bell olur bence .Doğum kanına grdiyse baş asagiyiysa suni sanci ile doğum başlatılır. Makat geliisse sezeryen yapılır. Artık doktorunuz karar vericek.Allah hayirli doğum nasip etsin .
Defne28 Nrgsalp amiiin🙏🏼 Suni sancıyıda 40+8 de yapıyorlar bir sıkıntı yoksa.. beklicek gücüm kalmadı valla 😩 hayırlısı artık..
Defne28 Zeyneplena34 bizde 39+6 olduk bugün.. valla herşeyi yapıyorum da hiç işe yaramıyormuş gibi geliyor artık🤦🏻♀️ Hayırlısıyla inşallah🙏🏼
Defne28 Mery28 ay bende günlerdir aynı durumdayım, bu gece sancıyla uyanim diye dua ediyorum ama nafile😂