Sonunda bana da yazmak nasip oldu hemen başlayayım beklemeden Öncelikle normal doğumu cok istiyor ve hep onun için gayret gösteriyordum ama 38. Haftada çatı muayenesinde çatımın dar olduğunu ve bebegin kanala bi türlü giremediğini söyledi doktorumuz 39. Hafta pazartesine gün cerdi
sezeryan için yani düne erkenden kalkıp hastaneye geldik bu arada hastane evimizden 2 buçuk saat uzakta hemen damar yolu vs. Açıldı tahliller nst filan yapıldı sonda doğumhaneye götürüldüm elim ayağım titriyordu ama korkum asla ameliyattan değil bebegim sağlıkla dogacakmı korkusuydu oradakiler beni baya sıcakkanlı karşıladı biraz sohbet ederek rahatlattı sonra anestezi doktorum iğneyi anlattı ve işleme başladı ilk başta olmadı çünkü ben kastım kendimi 2. Ye vurdular ve beni yatırdılar sonra doktorum geldi ve doğum başladı çekişmeler oldu fakat cok değil benim bebegim çok yukardaydı doktor cekiyordu ama ısrarla gelmiyordu 4 kişi göğsümün üzerine bastırdı aşagı inemesi için zorla çıkardılar ağlama sesini duyduğum an bittim o an tüm korkum gitti sonra temizleyip giydirdiler ve babasına gönderdiler ben de yarım sonra çıktım uyuşukluk geçti ilk kalkışlar hala cok zor benim için dikiş yeri ağrıdan cok yanıyor ama bebek herseyi unutturuyor dünden beri hala bi kase çorba içtim cok açım büyük tuvalet e çıkana kadar katı bir şey yemem yasak açlıkta beni üzdü😅 anlatacaklarım bu kadar🥰sorulanınız varsa sorabilirsiniz 🙂