Kızlar selam sadece bende mi oluyor bilmiyorum ama 36. Haftamdan beri çok şiddetli rahim kasılmaları yaşıyorum yürürken bile kasılmalarım oluyor yatarken bacağımı bile kaldırdıgım zaman bi anda şiddetli kasılmam oluyor doğumla alakalı hiçbir belirti yok 8 gün sonra sezeryan olucam doktor acil sancı su gelirse hemen gel doğuma alırız dedi ama bu kasılmalar nst de bile çıkmıyor doğum başlamıyor ne yapmalıyım sizce